Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Klagevejledning

At være tryg og tilfreds som forældre, når man afleverer sit barn hos os, er naturligvis vores mål. Skulle det ske, at I finder forhold utilfredsstillende, så lad os det endelig vide - dialog fremmer forståelsen.

Ved deciderede klager henviser vil til Klynge IBØ-E/klyngen ved Trianglen klagevejledning, der kan læses nedenfor.

 

Klagevejledning

1. Kontakt stuens primære voksne for dialog om den oplevede problematik

2. Ændrer forholdene sig ikke, så kontakt den pædagogiske leder. Mail og telefonnummer forefindes på hjemmesiden.

3. Synes dette ikke at ændre på forholdene til jeres tilfredshed, så kontakt klyngelederen. Mail og telefonnummer forefindes på hjemmesiden.

4. Børne- og ungdomsforvaltningen kan kontaktes som sidste instans, hvis forholdene forsat ikke er til jeres tilfredshed. Hver institution har en pædagogisk konsulent tilknyttet, som repræsentant for Børne- og Ungdomsforvaltningen. Navn og telefonnummer oplyses ved henvendelse til den pædagogiske leder. 

 

Vi håber altid at kunne finde frem til et samarbejde til jeres tilfredshed.